neděle 24. prosince 2006

Narození


Původně jsem měla naplánovaný příchod na svět na 31.12. To by bylo fajn, protože to mají všichni po ruce šampaňské, všude lítají špunty a rachejtle a je to legrace. Fakt nevím, co mě to popadlo to o týden urychlit. Asi jsem neměla chuť na kapra. Takže jsem mámu začala kopat už 23.12. kolem šesté večer, když si myslela, že se bude spokojeně dívat na televizi. Kolem půlnoci táta spokojeně usnul a máma si to hezky protrpěla až do 5 hodin, kdy jsem vyrazili do Podolí. Možná jsem už tehdy nesnášela zácpy, tak jsem potřebovala takový timing, aby byl Baranďák volný...
V nemocnici byli fajn a za 4 hodiny (v 9:18) jsem byla venku. Jen si ještě musím s mámou ujasnit, proč mi tam bylo ty poslední hodiny takové horko a furt se ozývalo nějaké šplouchání...a proč potom tak křičela, to teda tady nechápu.
Hlavně že tam byl táta s foťákem a krásně mi furt bleskal do obličeje. I na klíně u něj bylo líp - nefuněl a nebyl spocenej jako máma, ale zase nemá prsa.